Going to watch movie The Dark Knight tonight. 
Heard that it has a good review o....
Can't wait for the movie...
:P



創作者介紹
創作者 阿蕾~心情日记 的頭像
pailui

阿蕾~心情日记

pailui 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣( 18 )